«ОсвітАналітика» Аналітичний Центр Київського університету імені Бориса Грінченка

Новини

Огляд освітніх новин та проектів НПА: 16-20 листопада

Нове про освіту за тиждень – у нашому понеділковому дайджесті

1. Уряд вніс зміни щодо фінансування проєктів Нацфондом досліджень

Йдеться про постанову від 18 листопада 2020 року №1133 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 липня 2018 р. №528 і від 4 грудня 2019 р. №1007».

Основні зміни:

  • Національний фонд досліджень України уповноважується укладати договори з переможцями спільних конкурсів наукових проєктів, які проводив Державний фонд фундаментальних досліджень разом з іноземними науковими товариствами і результати яких затверджені рішенням Ради ДФФД. Це за умови, якщо тимчасова комісія Нацфонду досліджень підтверджує актуальність та можливість таких проєктів;
  • Грантова підтримка надається Нацфондом досліджень на конкурсній основі з обов’язковим проведенням незалежної та об’єктивної експертизи, залучаючи іноземних експертів. Виняток – фінансування Фондом наукових проєктів, що є переможцями спільних конкурсів, які проводив ДФФД разом з іноземними науковими товариствами, а також результати яких затверджені рішенням Ради ДФФД.

Документ: bit.ly/2KCb3AF

2. Е-книги бази даних ScienceDirect: українські виші та наукові установи отримали доступ

Такі технічні зміни внесло Міністерство освіти і науки України 17 листопада. Так, заклади вищої освіти і наукові установи отримають доступ до бази даних ScienceDirect – повнотекстових ресурсів. Такий доступ забезпечать за кошти бюджету.

Наказ: bit.ly/3fq81dN

3. Громадське обговорення проєкту наказу щодо ДПА у формі ЗНО з математики – воно триватиме до 7 грудня

Пропонується додати новий предмет ЗНО – математику (рівень стандарту). В такому разі визначатиметься результат лише ДПА, якщо випускники мають пройти лише атестацію і не потребують рейтингового оцінки.

Це пов’язано із зменшенням витрат на організацію тестувань, а також епідеміологічною ситуацією. Нагадаємо, що ДПА та ЗНО з математики є обов’язковим з 2021 року.

Ознайомитись: bit.ly/2Hw4ezk

4. Проєкт типового Положення про кваліфікаційний центр – громадське обговорення до 20 грудня

Цей проєкт визначає основні завдання, функції, права, а також обов’язки кваліфікаційного центру акредитованого Національне агентство кваліфікацій здійснювати:

  • оцінювання результатів навчання осіб;
  • присвоєння чи підтвердження кваліфікацій;
  • визнання відповідних профкваліфікацій.

Докладніше: bit.ly/3lShqNP

5. Громадське обговорення проєкту наказу щодо міждисциплінарних освітніх програм» – пропозиції можна надсилати до 20 грудня

Проєкт наказу «Про затвердження Вимог до міждисциплінарних освітніх програм» розробили відповідно до 242 ч.1 статті 13 ЗУ «Про вищу освіту».

Деталі: bit.ly/3704yPB

Print Friendly, PDF & Email

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Наші новини

Моніторинг освітнього законодавства під час воєнного стану. Документи, оприлюднені 9 – 21 травня 2022 року

      Постанова КМУ від 13.05.2022 р. № 599 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо врегулювання питань академічної мобільності» Постановою

Print Friendly, PDF & Email
докладніше

Моніторинг освітнього законодавства під час воєнного стану. Документи, оприлюднені 25 квітня – 7 травня 2022 року

      Закон України від 21.04.2022 р. № 2215-ІХ «Про дерадянізацію законодавства України» Внесено зміни до Кодексу законів про працю України, зокрема що стосуються

Print Friendly, PDF & Email
докладніше

Інформаційний бюлетень “Академічна доброчесність”. Травень 2022

Травневий номер бюлетеня «Академічна доброчесність» допоможе викладачам підготуватися до проведення літньої екзаменаційної сесії. Ми говоримо про різні формати проведення іспитів (письмовий, усний, тестування, дистанційний, «a

Print Friendly, PDF & Email
докладніше

Інформаційний бюлетень “Академічна доброчесність”. Квітень 2022

Нещодавно Ольга Бершадська дописала на Фейсбуці декілька рекомендацій для викладачів, студентів і адміністрацій університетів щодо «входження» в освітній процес у нових стресових умовах. Нам ці

Print Friendly, PDF & Email
докладніше