Що нового в освіті? Головне за тиждень – у дайджесті ОсвітАналітики
1. В Україні створено Раду з питань розвитку профосвіти
Створено Раду з питань розвитку професійної (професійно-технічної) освіти – консультативно-дорадчий орган при Президентові України. Про це йдеться у відповідному указі.
Крім того, Уряду доручено впродовж шести місяців розробити та затвердити державну цільову програму розвитку професійної (професійно-технічної) освіти на період до 2027 року. В ній передбачатиметься низка заходів із підтримки сектора профтехосвіти.
2. Щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 та 4 класів НУШ – роз’яснення МОН
Міністерство освіти і науки України листом від 30.03.2021 р. № 1/9-174 надало роз’яснення школам щодо оцінювання у поточному навчальному році результатів навчання учнів. Вони стосуються учнів третіх класів, а також учнів четвертих класів, які беруть участь в апробуванні програми Нової української школи для четвертого класу.
3. Громадське обговорення проєкту Рамки цифрової компетентності
Міністерство цифрової трансформації України оприлюднило для обговорення проєкт Рамки цифрової компетентності для громадян.
Інструмент створений для того, щоб:
- покращити рівень цифрових компетентностей українців;
- допомогти у створенні державної політики та плануванні освітніх ініціатив, спрямовані на підвищення рівня цифрової грамотності.
4. Проєкт наказу щодо документів про фахову передвищу освіту: громадське обговорення
Міносвіти пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Порядку виготовлення, видачі, обліку документів про фахову передвищу освіту та додатків до документів про фахову передвищу освіту».
Зауваження та пропозиції до проєкту акта можна надсилати до 1 травня 2021 року.
5. Обговорення проєкту наказу щодо грифів навчальній літературі: пропозиції МОН приймає до 26 квітня
Для громадського обговорення МОН розмістило проєкт наказу «Про внесення змін до Порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам». З ним можна ознайомитись за посиланням.
Проєкт розробили з метою вдосконалення удосконалення правового регулювання механізму надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам та рекомендацій щодо використання їх в освітньому процесі.
Обговорення триватиме до 26 квітня 2021 року.