«ОсвітАналітика» Аналітичний Центр Київського університету імені Бориса Грінченка

Новини

Огляд освітніх новин та проєктів НПА: 29 березня-2 квітня 2021 року

Що нового в освіті? Головне за тиждень – у дайджесті ОсвітАналітики

 

1. В Україні створено Раду з питань розвитку профосвіти

Створено Раду з питань розвитку професійної (професійно­-технічної) освіти – консультативно-дорадчий орган при Президентові України. Про це йдеться у відповідному указі

Крім того, Уряду доручено впродовж шести місяців розробити та затвердити державну цільову програму розвитку професійної (професійно-технічної) освіти на період до 2027 року. В ній передбачатиметься низка заходів із підтримки сектора профтехосвіти.

 

2. Щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 та 4 класів НУШ – роз’яснення МОН

Міністерство освіти і науки України листом від 30.03.2021 р. № 1/9-174 надало роз’яснення школам щодо оцінювання у поточному навчальному році результатів навчання учнів. Вони стосуються учнів третіх класів, а також учнів четвертих класів, які беруть участь в апробуванні програми Нової української школи для четвертого класу.

 

3. Громадське обговорення проєкту Рамки цифрової компетентності

Міністерство цифрової трансформації України оприлюднило для обговорення проєкт Рамки цифрової компетентності для громадян. 

Інструмент створений для того, щоб:

  • покращити рівень цифрових компетентностей українців;
  • допомогти у створенні державної політики та плануванні освітніх ініціатив, спрямовані на підвищення рівня цифрової грамотності.

 

4. Проєкт наказу щодо документів про фахову передвищу освіту: громадське обговорення 

Міносвіти пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Порядку виготовлення, видачі, обліку документів про фахову передвищу освіту та додатків до документів про фахову передвищу освіту». 

Зауваження та пропозиції до проєкту акта можна надсилати до 1 травня 2021 року.

 

5. Обговорення проєкту наказу щодо грифів навчальній літературі: пропозиції МОН приймає до 26 квітня

Для громадського обговорення МОН розмістило проєкт наказу «Про внесення змін до Порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам». З ним можна ознайомитись за посиланням

Проєкт розробили з метою вдосконалення удосконалення правового регулювання механізму надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам та рекомендацій щодо використання їх в освітньому процесі.

Обговорення триватиме до 26 квітня 2021 року.

Print Friendly, PDF & Email

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Наші новини

Моніторинг освітнього законодавства під час воєнного стану. Документи, оприлюднені 6 – 18 червня 2022 року

      Закон України від 22.05.2022 р. № 2265-ІХ «Про заборону пропаганди російського нацистського тоталітарного режиму, збройної агресії Російської Федерації як держави-терориста проти України,

Print Friendly, PDF & Email
докладніше

Моніторинг освітнього законодавства під час воєнного стану. Документи, оприлюднені 9 – 21 травня 2022 року

      Постанова КМУ від 13.05.2022 р. № 599 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо врегулювання питань академічної мобільності» Постановою

Print Friendly, PDF & Email
докладніше

Моніторинг освітнього законодавства під час воєнного стану. Документи, оприлюднені 25 квітня – 7 травня 2022 року

      Закон України від 21.04.2022 р. № 2215-ІХ «Про дерадянізацію законодавства України» Внесено зміни до Кодексу законів про працю України, зокрема що стосуються

Print Friendly, PDF & Email
докладніше

Інформаційний бюлетень “Академічна доброчесність”. Травень 2022

Травневий номер бюлетеня «Академічна доброчесність» допоможе викладачам підготуватися до проведення літньої екзаменаційної сесії. Ми говоримо про різні формати проведення іспитів (письмовий, усний, тестування, дистанційний, «a

Print Friendly, PDF & Email
докладніше