«ОсвітАналітика» Аналітичний Центр Київського університету імені Бориса Грінченка

Новини

Линьов Костянтин Олександрович

Костянтин Линьов

Кандидат наук державного управління, доцент, завідувач кафедри освітнього лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка.

Автор понад 50 наукових та науково-методичних праць з питань децентралізації й інформатизації державного управління, освітнього лідерства.

Співавтор проєкту Закону України «Про статус педагогічних, науково-педагогічних працівників». Член робочої групи з розробки проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року; конкурсної комісії з обрання керівників закладів загальної середньої освіти м. Києва.

Брав участь у міжнародних науково-дослідних проєктах. Проходив стажування в Адміністрації Президента України (управління територіями, контрольне управління); у Кабінеті Міністрів України (Міністерство економіки) та в офісі Президента Манхеттена (Manhattan Borough President’s Office; м. Нью-Йорк, США).

Є керівником Програми підвищення кваліфікації керівників закладів загальної середньої освіти м. Києва

 

Print Friendly, PDF & Email

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Наші новини

Презентація аналітичного звіту “Ефективна та прозора процедура акредитації освітніх програм правників як необхідна умова якості юридичної освіти”

  10 червня 2024 року у Домі громадянського суспільства ІСАР Єднання відбулася презентація аналітичного звіту та полісі-бріфу “Ефективна та прозора процедура акредитації освітніх програм правників

Print Friendly, PDF & Email
докладніше

Уряд «переписав» правила використання освітньої субвенції та формулу її розподілу

Освітня субвенція — кошти, що спрямовуються з державного бюджету до місцевих бюджетів і призначені для виплати зарплати вчителям. Якщо коштів освітньої субвенції для цього недостатньо,

Print Friendly, PDF & Email
докладніше

Позиція Болонської робочої групи щодо ролі академічної доброчесності в Європейському просторі вищої освіти

У черговому випуску бюлетеня «Академічна доброчесність» ми переклали позицію Болонської робочої групи щодо ролі академічної доброчесності в Європейському просторі вищої освіти. Члени групи підсумовують, що

Print Friendly, PDF & Email
докладніше

Круглий стіл «Перезавантаження реформи «Нова українська школа»: упровадження нового змісту базової середньої освіти»

14 грудня 2023 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся круглий стіл «Перезавантаження реформи «Нова українська школа»: упровадження нового змісту базової середньої освіти». Захід

Print Friendly, PDF & Email
докладніше