«ОсвітАналітика» Аналітичний Центр Київського університету імені Бориса Грінченка

Аналітика

Перед стартом 2020-2021 навчального року команда ОсвітАналітики презентувала своє перше дослідження – аналітичну записку «Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину».

Експерти розробили рекомендації щодо організації навчання
у новому навчальному році на основі міжнародного та національного досвіду роботи шкіл під час карантину.

Ми в соцмережах

buklet

Аналітична записка

Такі рекомендації структуровані згідно з шістьма принципами
Рамкової програми для поновлення роботи шкіл.

У повній версії є рекомендації і для органів державної влади,
і для органів місцевого самоврядування, і для керівників закладів
освіти, і для педагогів.

Дослідження: bit.ly/2ZBahbH

Policy Brief

Що пропонує проєкт Державного бюджету 2021 у другому читанні?

Попередньо розмір видатків на сферу освіти, що фінансуються через МОН, у проєкті зменшено майже на 4 млрд гривень у порівнянні з редакцією до першого читання. Тож команда ОсвітАналітики проаналізувала видатки на освіту, передбачені в цьому документі.
 

Як зміняться загальні цифри бюджету сфери освіти та заробітна плата вчителів у наступному році, а також наші рекомендації.

Дослідження: bit.ly/34m6ukH 

Аналітичний звіт щодо автономії шкіл м. Києва

У звіті досліджено ставлення трьох суб’єктів управління столичними закладами загальної середньої освіти — представників Департаменту освіти і науки м. Києва (Департамент), районних у м. Києві управлінь освіти (РУО) і керівників шкіл — щодо питань розширення обсягу академічної, фінансової, кадрової та організаційної автономії середніх шкіл відповідно до оновлених вимог законодавства і трансформації районних управлінь освіти з органу управління закладами освіти у сервісні центри.

Дослідження: bit.ly/3ekHBM5 

Аналітична записка щодо проєкту Стратегії розвитку вищої освіти

У вересні 2020 року Міністерство освіти і науки України розмістило в розділі «Громадське обговорення» свого офіційного сайту проєкт Стратегії розвитку вищої освіти України на 2021-2031 роки.

За результатами аналізу цього документа ОсвітАналітика пропонує свої коментарі та рекомендації із доопрацювання проєкту Стратегії. Дослідження: https://bit.ly/2YpbIvU

Академічна доброчесність в середній освіті

Метою документа є надання читачам методичної підтримки в питаннях розробки, запровадження, моніторингу реалізації політики академічної доброчесності як складової части­ни внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Цільовою аудиторією публікації є вчителі та керівництво середніх шкіл України

Дослідження: https://bit.ly/2UreAqv

Обкладинка

У документі проаналізовано видатки на освіту на 2022 рік та зроблено їх порівняння із затвердженою Бюджетною декларацією на 2022-2024 року та бюджетному запиту МОН на 2022-2024 роки

Дослідження: https://bit.ly/3HJTXcZ 

обкладинку ПХД

Досліджено формування змісту освітньої складової підготовки аспірантів, роль процедури акредитації освітніх програм у забезпеченні їх належної якості, особливості функціонування освітніх програм з малою кількістю аспірантів. Запропоновано кроки з удосконалення
процедури захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора філософії.

Дослідження: https://bit.ly/3HJTXcZ 

якість

У звіті представлено результати дослідження з якості природничо-математичної освіти учнів шкіл міста Києва. Діагностовано здатність учнів застосовувати отримані знання з математики, фізики, хімії, біології та географії для вирішення практичних завдань, проаналізовано чинники, що впливають на якість природничо-математичної освіти, наведено рекомендації щодо її підвищення для різних учасників освітнього процесу.

Дослідження: STEM-Education-Quality-in-Kyiv-Report

У попередньому нашому огляді опублікованому у квітні російськими військами було повністю зруйновано 91 заклад освіти, а 1 014 — пошкоджено. Ці показники зросли удвічі станом на липень — 216 зруйнованих та 2 116 пошкоджених закладів освіти.

В аналітичному матеріалі автори аналізують зміни у правилах участі в програмах академічної мобільності згідно з постановою КМУ від 13.05.2022 року №599 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо врегулювання питань академічної мобільності”

З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну об’єкти освітньої інфраструктури піддаються значним руйнуванням та пошкодженням. Станом на кінець квітня 2022 року повністю зруйновано більше сотні закладів освіти. Масштаби руйнувань за різними підрахунками складають декілька мільярдів доларів.

Аналітичний центр «ОсвітАналітика» моніторить та підтримує заходи у сфері освіти, що їх під час військового стану здійснюють заклади освіти, МОН, Верховна Рада, інші державні органи. Водночас, вважаємо за необхідне втілити ще декілька кроків, спрямованих на захист прав учасників освітнього процесу у поточних вкрай складних для всіх умовах

Проаналізовано світовий досвід переосмислення ролі вчителя літератури та підходів до навчання, запропоновано креативні ідеї для втілення в українському просторі, щоб завдяки такій трансформації вчителі могли успішно розвиватися професійно та вдосконалювати комунікацію з учнями.

У 2022 р. вступники на окремі спеціальності магістратури замість вступних іспитів у закладі освіти складатимуть єдине фахове вступне випробування за технологією ЗНО. Ми спробували розібратися у тому, чим вмотивоване це рішення Міноствіти і які наслідки воно може мати

Дізнавайтесь, як проходить вакцинація в інших країнах і яка пріоритетність в отриманні вакцини різними групами населення

То чи варто змінювати запропонований урядом план вакцинації?

Трьома принципами розвитку ЄПВО названі інклюзивність, інноваційність та взаємопов’язаність. У який спосіб реалізація цих принципів впливатиме на зміну ландшафту вищої освіти в Україні?

У проєкті Державного бюджету 2021 у другому читанні розмір видатків на освіту зменшено майже на 4 млрд гривень. Як зміняться загальні цифри бюджету освіти та заробітна плата вчителів у 2021?

Минув місяць після презентації аналітичної записки щодо організації навчання в школах в умовах карантину.
Чи реалізовані рекомендації експертів?

Рекомендації з освітньої політики щодо організації навчання в школах

Даний матеріал взяти з інформаційно-аналітичного ресурсу «ОсвітАналітика» Аналітичний Центр Київського університету імені Бориса Грінченка. Всі права захищені. Будь-яке копіювання та відтворення матеріалів можливе лише з посиланням на оригінал https://osvitanalityka.kubg.edu.ua/analitika/?elementor-preview=21&ver=1608192040
Рекомендації з освітньої політики щодо організації навчання в школах
Рекомендації з освітньої політики щодо організації навчання в школах

Даний матеріал взяти з інформаційно-аналітичного ресурсу «ОсвітАналітика» Аналітичний Центр Київського університету імені Бориса Грінченка. Всі права захищені. Будь-яке копіювання та відтворення матеріалів можливе лише з посиланням на оригінал https://osvitanalityka.kubg.edu.ua/analitika/?elementor-preview=21&ver=1608192040
Рекомендації з освітньої політики щодо організації навчання в школах

Даний матеріал взяти з інформаційно-аналітичного ресурсу «ОсвітАналітика» Аналітичний Центр Київського університету імені Бориса Грінченка. Всі права захищені. Будь-яке копіювання та відтворення матеріалів можливе лише з посиланням на оригінал https://osvitanalityka.kubg.edu.ua/analitika/?elementor-preview=21&ver=1608192040

Рекомендації ґрунтуються на аналізі міжнародного та українського досвіду організації навчання під час карантинних обмежень і запитів освітян.

Print Friendly, PDF & Email