Друзі, вам як освітянам або студентам часто доводиться готувати чи й проходити тести. Дійсно, тестування — дуже популярний і важливий освітній інструмент. Тому ми вирішили поміркувати над тим, як підійти до підготовки тестів більш професійно, щоб укладання тестових завдань було ефективнішим, швидшим, а підготовлені вами тести слугували своїй первинній цілі бути якісним інструментом виконання покладених на них завдань. Цьому й присвячено черговий номер бюлетеня «ОсвітАналітики».
До речі, цього разу дивіться у публікації чимало прикладів як вдалих, так і некоректно складених тестових запитань, спробуйте розібратися, що не так з останніми.
Бюлетень з кінця 2019 року пропонує актуальну інформацію з простіших і складніших запитань в царині академічної доброчесності, які виникають у студентів, викладачів і адміністрації закладів вищої освіти. Засадами підготовки цієї інформації є максимальна лаконічність представлення інформації, гарна верстка, доступна мова викладу, прив’язка до українського контексту й врахування найкращих міжнародних практик вирішення відповідних питань. Усі попередні випуски бюлетеня доступні за цим посиланням.
З новим випуском за червень 2022 року можна ознайомитися тут Integrity-bulletin-24.